HTML

anee

anee.baba naplója - kis [..] lenni néha napján ... főleg ha LAN szervezésről vanik szó ... amúgy egy néha elveszett, úszok az árral nagyon boldog és jólérzi itthon magát vörös macska/démon ... kitudja miért jó németül beszélni egész nap?

Utolsó kommentek

Címkék

2008 (1) addict (20) american football (1) antiwork (2) becup (2) birthday (1) blog (1) bones (2) cat (1) chocolat (1) christmas (3) cirque de soleil (1) dance (2) deviant (2) dream (1) easter (1) életmód (1) family (24) feather (1) flikr (19) fontaine (1) friends (23) fun (29) gb (1) geek (1) gps (1) gym (1) hellokitty (1) hobbi (1) ikea (1) kinez (2) lan (19) last me (1) living (24) love (1) me (75) mobile (2) modding (18) money (2) music/film (21) net (1) netgames (7) news (25) nfl (1) obi (1) party (3) pf (2) pgcc (30) phone (1) photos (1) photoshop (2) puzzle (1) snow (1) source (1) storytelling (2) subrosa (7) sun (1) superbowl (1) t (1) test (3) top 9 (4) trafik (1) us (1) video (1) webfetti (1) wedding (2) work (37) youtube (5) Címkefelhő

Szombat este/vasárnap, BECUP vol.2/ WCG

2007.09.03. 18:21 :: anee

Ha már lanos hétvége legyen kerek.

5 óra alvás és egy végig állt/izgult/vigazstalt nap után jötta  lényeg, az ünneplés.

Szóval az incidenseken túlesve megünnepeltük Gody szülinapját, mégiscsak 33 kerek szám alapon. Webfetti.com

Hála Paul aktiv segítségének a 8. cukiban lehetett is diabetikus tortát venni, nagyon finom volt!!! Nekem nem lett volna lehetőségem ezt végigcsinálni

A 2L Jäger (sponzored by Dany) kezdet nyomokat hagyni a csapaton, Vudu és Pepe már alig élt, Godynak is minden baja volt, drágám és Dany kitűnően tartották magukat. Beszélgettünk egy sort, volt idő meccset is nézni (olyan lapos volt kint a hangulat, hogy inkább bement az ember a büdös melegbe, csak hogy jobb legyen). Ezek után még Criminal, spy és shaman is kitalált a világvégére (hozzátenném, hogy meglepő módon 1 óra 10 perc alatt eljutottam oda a munkahelyemről, de már 3x lementünk a 182-es busszal a térképről). Velük is kommunikáltunk egy kicsit, de mivel peza "kicsattanó jókedve" nem igazán késztette társadalmi interakciókra, inkább haza mentünk. Kellett is az alvás, már nagyon nem tudtam járni, nem láttam ki a szemeből stb.

Vasárnap megengedtük magunknak a luxust, hogy Gody telefonjára keltünk fél10-kor. Összekészültünk, elmentünk a gépért. Meglepő módon már a többiek kint voltak. Mindenkivel beszélgettük, megnéztük Iceman tündér kisfiát, majd hazavarázsoltuk magunkat. Kipakoltuk peza gépét, még informálódtunk egy kicsit és már mentünk is a WCG-re.

Adrika indult a World Cyber Girls versenyen, és bejutott a legjobb 10-be.(Heccből én is beneveztem, meglepő módon nem lettem utolsó, ezúton is köszi a szavazatokat, akárkik is voltak.) Ennek örömére szurkolhattunk neki egész délután, közben megnéztük a gyönyörű kiállított plazmákat és egyebeket, de valahogy "híg volt" az egész, ahogy a fiúk mondták. Emelett találkoztunk sok ismerőssel, peza szokás szerint leállt a WC3-asokkal, kijött BH is, valahogy Dany+Niki, Sanci, Pepe és még sokan mások a Becupról is ott beszélgettek. A választásnak vége volt nagy nehezen 21:00-ra. Sajnos Adri nem kapott díjat, pedig ha nem is az első, de a 2-3 helyet szerintem simán megérdemete volna. Sajnos nagyon genya kérdéseket kapott, nem is értem, hogyan lehetett ilyen összevissza nehézségű kérdés sorokat összeállítani. A bejutottak színvonalához hozzá tartozik, hogy a 10-ből ha 4 lánynak volt valami köze a játékhoz, a többi azt se tudta hol van, biztos a pasijuk kötelezte/nevezte őket. Ezután nyomás haza, és alszunk. Aludtunk volna, de peza még mindig fel volt idegesedve, én meg így nem nagyon tudok mellette aludni, inkább filmet néztem, azt utána ájultam be.

Ennek örömére ma mint a hullott légy, alig élek effekt, komoly küzdés volt nem elaludni ülve a Gábor mellett. El is léptem amint lehetett, jöttem Bejját látogatni. Ezelőtt még útba ejtettem a TPG csodát, hogy megérdeklődjem a lehetőségeimet a vonalas telefon ügyében, erre 30 perc várakozás stb stb. De amint mondtam, hogy azért kellene a vonalas telefon, mert hogy T-com dolgozó lettem, a csaj rögtön rámnéz: CsSzDK? Mondom igen. Akkor ez meg ez kell. Legalább ezt is tudni.

PGCC-ben a teljes bagázs fogadott, beszélgettünk és hadjáratoztunk egy jót.

Ezután felpakolva irány pezáért, végül BH-éknál kötöttünk ki, ott is beszélgettünk egy kicsit.

Mostmár mehetek aludni... SmileyCentral.com

Szólj hozzá! · 5 trackback

Címkék: friends me lan work pgcc becup

A bejegyzés trackback címe:

https://anee.blog.hu/api/trackback/id/tr12156574

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: pussy webcams 2018.05.03. 01:34:05

Upshorts In Public - fronifagat on blog.hu

Trackback: pussy webcams 2018.05.01. 21:01:19

Acai Berry Products Discount - terlinewood on blog.hu

Trackback: pussy webcams 2018.04.30. 03:27:56

Acai And Colon Cleanse Healthy - alanabna on blog.hu

Trackback: pussy webcams 2018.04.29. 02:40:05

budesonide and albuterol mix how often - Xbox bio weird letters

Trackback: pussy webcams 2018.04.27. 02:57:02

cute self filmed girl - webcam cuties

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása