HTML

anee

anee.baba naplója - kis [..] lenni néha napján ... főleg ha LAN szervezésről vanik szó ... amúgy egy néha elveszett, úszok az árral nagyon boldog és jólérzi itthon magát vörös macska/démon ... kitudja miért jó németül beszélni egész nap?

Utolsó kommentek

Címkék

2008 (1) addict (20) american football (1) antiwork (2) becup (2) birthday (1) blog (1) bones (2) cat (1) chocolat (1) christmas (3) cirque de soleil (1) dance (2) deviant (2) dream (1) easter (1) életmód (1) family (24) feather (1) flikr (19) fontaine (1) friends (23) fun (29) gb (1) geek (1) gps (1) gym (1) hellokitty (1) hobbi (1) ikea (1) kinez (2) lan (19) last me (1) living (24) love (1) me (75) mobile (2) modding (18) money (2) music/film (21) net (1) netgames (7) news (25) nfl (1) obi (1) party (3) pf (2) pgcc (30) phone (1) photos (1) photoshop (2) puzzle (1) snow (1) source (1) storytelling (2) subrosa (7) sun (1) superbowl (1) t (1) test (3) top 9 (4) trafik (1) us (1) video (1) webfetti (1) wedding (2) work (37) youtube (5) Címkefelhő

Tegnap is hosszú napunk volt ... ma is az lesz

2007.06.08. 11:35 :: anee

Nos tegnap bejöttem reggel 7re dolgozni. Olyan szinten nem volt semmi hívás, hogy a csoportnak több mint a felét beültettük trainingre. (Fél Németroszágban ünnepnap volt, nem nagyon akaródzott nekik dolgozni a másik felében sem).

Mivel amúgy se volt semmi tennivaló leléptem előbb és találkoztam pezával, elmentünk enni. Utána hazamentünk, próbáltam kicsit pihenni, azt majdnem elkéstem.

Ugyanis Kolléganő "búcsú" bulija volt, másik csoportba megy át. Ennek örömére beültünk az Oktogora a Friday's-be és kihasználtuk a koktél akciót. Hirtelen nagyon jó kedvre derült mindenki, még én is bevállaltam 2 óriás pohárral. Nem volt rossz, de sűrűn ennyiért sem szeretnék bulizni menni. Sokat beszélgettünk és nevettünk, még mindig nem szabad igyak ... de most így a csajokkal nem is tünt fel. Relativ hamar eljöttem, de nagyon elfáradtam. (képek később otthonról)

A telefon meg persze ma reggel is fél5kor ébresztett.

Ma valószínűleg munka után megyek Beát látogatni, de ez még képlékeny, lehet pezával talizunk inkább. Azért PGCCbe mindenképp bemegyünk, kell a ventillátor, meleg lett otthon.

Este megyünk [..] Póker pratyra Stawiékhoz, még ma meg kell tanuljak játszani valahogy netről... :)

Más:

Sajna az új lakásról semmi hír, a szép új csempe már lent van a pincében, de a bank még nem jelentkezett. Mindenki azt mondja, hogy ne aggódjak, de vészesen fogynak a hetek ... remélem nem veszitettek el semmit ... ez mindig ilyen körülményes???

Le is álltam a tervezgetéssel, holnap apuval megcsináljuk a villany tervet, minden féle szaki járt már nálunk, kitalálni, hogy mi lesz jó a fűtésnek meg a víznek meg ilyesmik.

Azért a nappalit megpróbáltam valamelyik nap berendezni, majd meglássuk mennyire sikerül... valahogy így már megint olyan kicsinek tűnik, de ha bent lenne minden bútor amit kitaláltam, tuti jól nézne ki ...

.:- Update -:.

Nos úgy tűnik csak le kellett írni, már telefonáltak is a banktól, jövőhéten még jelentkeznek... nem annyi lett amennyit szerettünk volna, de ez is valami, nem tudom apuék mit fognak tenni, majd holnap kiderül.

.:- Update 2 -:.

Ha valakinek sok pénze lesz és véletlenül nem tudja mire költeni legyen szives beszereznin egy ilyet! Köszönöm. Cikk erre >>. A cikkben van még néhány impozáns link klaviatúrákhoz és egyebekhez.

2 komment

Címkék: news work living

A bejegyzés trackback címe:

https://anee.blog.hu/api/trackback/id/tr794876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bejja 2007.06.09. 11:38:36

indulok megvenni, az életem árán is:)

anee 2007.06.09. 20:33:23

Helyes, ha lehet mingyárt 2őt és akkor rendezhetünk űrcsatát otthon :P
süti beállítások módosítása