HTML

anee

anee.baba naplója - kis [..] lenni néha napján ... főleg ha LAN szervezésről vanik szó ... amúgy egy néha elveszett, úszok az árral nagyon boldog és jólérzi itthon magát vörös macska/démon ... kitudja miért jó németül beszélni egész nap?

Utolsó kommentek

Címkék

2008 (1) addict (20) american football (1) antiwork (2) becup (2) birthday (1) blog (1) bones (2) cat (1) chocolat (1) christmas (3) cirque de soleil (1) dance (2) deviant (2) dream (1) easter (1) életmód (1) family (24) feather (1) flikr (19) fontaine (1) friends (23) fun (29) gb (1) geek (1) gps (1) gym (1) hellokitty (1) hobbi (1) ikea (1) kinez (2) lan (19) last me (1) living (24) love (1) me (75) mobile (2) modding (18) money (2) music/film (21) net (1) netgames (7) news (25) nfl (1) obi (1) party (3) pf (2) pgcc (30) phone (1) photos (1) photoshop (2) puzzle (1) snow (1) source (1) storytelling (2) subrosa (7) sun (1) superbowl (1) t (1) test (3) top 9 (4) trafik (1) us (1) video (1) webfetti (1) wedding (2) work (37) youtube (5) Címkefelhő

Timbaland - Apologize

2008.03.09. 21:22 :: anee

I'm holdin on your rope
got me ten feet off the ground
I'm hearin what you say but
I just can't make a sound
You tell me that you need me
-then you go and cut me down
But wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around and say


That it's too late to apologize, it's too late

I said it's too late to apologize, it's too late
eh eh eh
oh yeahhh, ooohh
eh eh eh


I'd take another chance, take a fall,
take a shot for you oh
And I need you like a heart needs a beat
But that's nothing new yaaeeahh
I loved you with a fire red

Now it's turning blue
And you say
Sorry like the angel heaven let me think was you
But I'm afraid

It's too late to apologize, it's too late

I said it's too late to apologize, it's too late

It's too late to apologize, it's too late

I'm holdin on your rope
Got me ten feet off the ground



(És akkor még egy szám mára, mert ez is aktuális lett.)

Szólj hozzá!

Címkék: music/film

A bejegyzés trackback címe:

https://anee.blog.hu/api/trackback/id/tr22373201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása