HTML

anee

anee.baba naplója - kis [..] lenni néha napján ... főleg ha LAN szervezésről vanik szó ... amúgy egy néha elveszett, úszok az árral nagyon boldog és jólérzi itthon magát vörös macska/démon ... kitudja miért jó németül beszélni egész nap?

Utolsó kommentek

Címkék

2008 (1) addict (20) american football (1) antiwork (2) becup (2) birthday (1) blog (1) bones (2) cat (1) chocolat (1) christmas (3) cirque de soleil (1) dance (2) deviant (2) dream (1) easter (1) életmód (1) family (24) feather (1) flikr (19) fontaine (1) friends (23) fun (29) gb (1) geek (1) gps (1) gym (1) hellokitty (1) hobbi (1) ikea (1) kinez (2) lan (19) last me (1) living (24) love (1) me (75) mobile (2) modding (18) money (2) music/film (21) net (1) netgames (7) news (25) nfl (1) obi (1) party (3) pf (2) pgcc (30) phone (1) photos (1) photoshop (2) puzzle (1) snow (1) source (1) storytelling (2) subrosa (7) sun (1) superbowl (1) t (1) test (3) top 9 (4) trafik (1) us (1) video (1) webfetti (1) wedding (2) work (37) youtube (5) Címkefelhő

Telnek a napok

2007.06.19. 12:55 :: anee

én meg elfelejtek írni.

A hétvége:

A péntek jól sikerült, összes táncos hihetetlen jó volt, jók voltak a zenék és a táncok is. Sajna Bejjának el kellett mennie az első fél végén, ő kihagyta az igazán jókat. Utána át mentünk Champsbe, előtte "kis" ivászatos kitérővel, ergo beszélgettünk egy órát amíg a többiek ittak. A lábaim elfáradtak, de jó volt újra ezekkel az emberekkel lenni. Champs nem nyerte el a tetszésemet, mondjuk ebbe az is belejátszott, hogy iszonyat tömeg volt, de az árak nevetségesen magasak, ennyit ez nem ér meg... peza jött értem éjszakás műszak után fél2 fele, átmentünk BH-hoz és a tea meg a kaja mellett úgy belemelegedtünk, hogy fél4kor értünk haza. Én eldőltem mint egy darab fa, és  nem örültem az óra csörgésének 10-kor.

Nyűgös és nagyon nem kialudt állapotban elmentünk anyuékhoz, viszonylag gyorsan sikerült letudni a kaját. Utána át Mammut, Source verseny, persze ott ragadtunk, szóval peza meccset nézett én meg pizza szállítóztam egész délután, hogy ne aludjak el.

Ezekután otthon még nekiálltam a hajnalban felemlegetett filmek egyikének és 2 óra varázslás után (The Prestige) újfent beájultam az ágyba.

Vasárnap szokásos punnyadás, fincsi sali evés, másik varázslós film ilyesmik...

Hétfő:

Reggel szokásos kóma kelés menni kell dolgozóba a melegbe nincskedvem hangulat. Drágám kivitt a villamosmegállóig, ez mindig javít a lelkivilágomon, meg így gyorsabban is értem be.

Délután Ilus! Kineziolgógiás oldásos jó hangulatos önmegismerős. Meglepően más volt mint a mire számítottam, és jobb. A hatás még várat valószínű valamennyit magára, de határozottam jobban érzem magam. Már csak attól is, hogy egy kölső személy megállapítja, h nem vagyok hülye úgy ahogy vagyok ... mivel anyu és apu volt előttem, így Ilus is tanult újat, egész érdekes dolgok jöttek ki, hogy kinek milyen baja van épp. Ajánlom mindenkinek.

A Numerológiás elemzésnek amúgy is nagyon örültem, és mivel bele tudtuk venni pezát is, így még jobban megnyugodtam. Az egész kicsit furcsának tűnhet kívülről, pedig szimpla reakciók vizsgálata és nagyon pontos. A paradicsom evést meg jövőhét hétfőtől hanyagolom egy ideig!!!


Mivel megyek majd tanfolyamra is, nekem is lesznek ilyen képességeim? Nah jó nem igaz, előtte még sokat kell gyakorolni, de mindenképpen elindulok egy irányban. és ez jó. Ilus azt mondta gyógyító vagyok amúgy is, M betű van a kezemen, és tényleg!

Szólj hozzá!

Címkék: friends party me dance family pf subrosa

A bejegyzés trackback címe:

https://anee.blog.hu/api/trackback/id/tr11101675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása