HTML

anee

anee.baba naplója - kis [..] lenni néha napján ... főleg ha LAN szervezésről vanik szó ... amúgy egy néha elveszett, úszok az árral nagyon boldog és jólérzi itthon magát vörös macska/démon ... kitudja miért jó németül beszélni egész nap?

Utolsó kommentek

Címkék

2008 (1) addict (20) american football (1) antiwork (2) becup (2) birthday (1) blog (1) bones (2) cat (1) chocolat (1) christmas (3) cirque de soleil (1) dance (2) deviant (2) dream (1) easter (1) életmód (1) family (24) feather (1) flikr (19) fontaine (1) friends (23) fun (29) gb (1) geek (1) gps (1) gym (1) hellokitty (1) hobbi (1) ikea (1) kinez (2) lan (19) last me (1) living (24) love (1) me (75) mobile (2) modding (18) money (2) music/film (21) net (1) netgames (7) news (25) nfl (1) obi (1) party (3) pf (2) pgcc (30) phone (1) photos (1) photoshop (2) puzzle (1) snow (1) source (1) storytelling (2) subrosa (7) sun (1) superbowl (1) t (1) test (3) top 9 (4) trafik (1) us (1) video (1) webfetti (1) wedding (2) work (37) youtube (5) Címkefelhő

Bulizós nap lesz

2007.06.15. 13:18 :: anee

Ilyen is régen volt, hétközben otthon lenni egész kényelmes tud lenni.

Tegnap este próbáltam minél tovább ébren maradni, hogy minél tovább tudjak aludni, meg hosszászokjak a későn fekvéshez egy kicsit. Nos ennek eredménye lett, hogy alig láttam már ki a fejemből, de elkészültem ismét egy önmagamnak állított céltalan projectel. Íme az eredmény:
 
Peza hajnalban hazaért az éjszakai műszakból, persze sajnos nem tudott aludni, én meg felébredtem 7:30-kor. A sokáig alvás nem így volt számolva, de sebaj. Beszélgettem kuLival, szeretem amikor kicsit unatkozik a munkahelyén és velem foglallkozik, meg beszélgetünk, ami nagyon ritkán jön össze amúgy.

Lassan indulnom kell, megyünk anyuékkal Közjegyzőhöz. Ez természetesen kis utazást és sok izzadást jelent.

Ma este pedig TÁNCVIZSGA!!!! Alig várom, pláne, hogy tavaly kihagytuk svédország miatt. Biztos vagyok benne, hogy Áron, Adrienn és a többiek is nagyon jók lesznek, és mivel Bejjával megyek mi sem fogunk unatkozni. Utána pedig BULI! Azt se nagyon tudom mikor voltunk utoljára táncolós buliban, de most már ideje. A Champs nevű helyre megyünk, biztos vagyok benne, hogy nagyon jó lesz, pláne, hogy a jelenlevő emberek nagyrészével nagyon régen találkoztam, pedig imádom őket. (Nagyrészt ugye öcsém haverjai, de régen elég sokat lógtam velük, emelett szinte mind táncolnak is és nagyon kedvesek és tündériek tudnak lenni.)
A buliba jön már Bazso is ha minden igaz, őt is nagyon érdekelte a dolog amikor megkérdeztem. Nos meglátjuk.
És végül egy kép amit ma találtam devianton, egyszerűen jó:
 

Szólj hozzá!

Címkék: friends party me dance family deviant pf

A bejegyzés trackback címe:

https://anee.blog.hu/api/trackback/id/tr8099162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása