HTML

anee

anee.baba naplója - kis [..] lenni néha napján ... főleg ha LAN szervezésről vanik szó ... amúgy egy néha elveszett, úszok az árral nagyon boldog és jólérzi itthon magát vörös macska/démon ... kitudja miért jó németül beszélni egész nap?

Utolsó kommentek

Címkék

2008 (1) addict (20) american football (1) antiwork (2) becup (2) birthday (1) blog (1) bones (2) cat (1) chocolat (1) christmas (3) cirque de soleil (1) dance (2) deviant (2) dream (1) easter (1) életmód (1) family (24) feather (1) flikr (19) fontaine (1) friends (23) fun (29) gb (1) geek (1) gps (1) gym (1) hellokitty (1) hobbi (1) ikea (1) kinez (2) lan (19) last me (1) living (24) love (1) me (75) mobile (2) modding (18) money (2) music/film (21) net (1) netgames (7) news (25) nfl (1) obi (1) party (3) pf (2) pgcc (30) phone (1) photos (1) photoshop (2) puzzle (1) snow (1) source (1) storytelling (2) subrosa (7) sun (1) superbowl (1) t (1) test (3) top 9 (4) trafik (1) us (1) video (1) webfetti (1) wedding (2) work (37) youtube (5) Címkefelhő

Hosszú hétvége

2007.05.28. 17:01 :: anee

Haza értünk még tegnap! Éjfél tájban sikerült is lefeküdni... azóta is pihenünk.

Jól telt a hétvége, szokás szerint kevés alvással, sok rohangállással, beszélgetéssel. Ezúttal még néhány meccset is sikerült megnézzek, a színházterem hidege tartott életben. A vasárnapi pakolás teljesen kifárasztott, most mindenem fáj (azt se tudom mikor volt utoljára izomlázam ennyire)... alig bírok emelni, nehezek voltak a plazmák.

Valahogy most sokkal kevesebbet kellett összepakolni a végén, így még volt idő elmenni a Gody pizzériába enni, végülis páran egész nap nem ettek semmit és mindenki nagyon szomjas volt, szóval egy csomó (vagy 35 kétdecis üveg lett a vége) üccsi meg a fejenként egy kaja megtette a jó hatást és hazadöcögtünk kényelmesen. Ma pihinap van, holnaptól megint munka ugye...

Talán a következőn ott tudok lenni végig ... addig még ki kell találni hogyan nem készülök ki annyira, mert most teljesen olyan, mintha másnapos lennék, és csak szombat délelőtt értem oda... mi lett volna, ha én is lemegyek csütörtök reggel?

A meleg Szolnokot se kímélte, bár vasárnap picit elviselhetőbb volt a hőmérséglet, addigra viszont a téren elindult a gyereknap és majd meg lehetett őrülni a tömegtől, meg a zenéktől, nem is mentünk ki, ha nem volt muszáj. Szegény kistermesek szó szerint 3 nap szaunát kaptak... így alakult, nem tudhatta senki, hogy oda fog folyamatosan sütni a nap.

Dany és Adrika nagyon jó shoutcastet  csináltak, hallgatták is rendesen őket. Peza nem aludt péntekről szombatra, mert a lebonyolító rendszert kellett megírnia, sajnos ezúttal a hírezés is kézzel  ment, és hát az háromszoros meló. Ennek örömére természetesen nagyon fáradt és ideges volt a szombati nap végére, de a szálláson legalább pár órát tudott aludni, sokkal jobban is nézett ki vasárnapra. Azért így is volt ásítozás rendesen hazafele.


 

 Ahogy néztem/halottam/kérdeztem, mindenki jól érezte magát, az új helyszín hihetetlen jó, bár a csapatok el vannak szeparálva, azért még nagyon kultúrált az egész. Az emelt mászás se volt semmi, mivel Danyékhez 2 emeletet kellett mászni, volt hogy 10 percen belül készer rohantam fel-le. Valahogy nem erre vagyok kitalálva, miközben még 40 fok is van. Sajnos talkie-walkie nem volt, így maradt az msn meg a telefon egy idő után.

Akit érdekelnek az eredmények: cshu, GPSX oldalon fent van minden.

Én jól éreztem magam, igyekeztem hasznossá tenni magam amennyire lehetett... remélem  azért így is sikerült kicsit hozzátenni a GPShez, bár most nem annyit, mint szoktam.

Sajnoscsak kevés képet tudtam készíteni (a fényviszonyokat ilyen helyen nem nekem találták ki), azért lett jó is a többit meg majd meg lehet nézni a többiekéről.

Szólj hozzá!

Címkék: gps me lan

A bejegyzés trackback címe:

https://anee.blog.hu/api/trackback/id/tr9288304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása