HTML

anee

anee.baba naplója - kis [..] lenni néha napján ... főleg ha LAN szervezésről vanik szó ... amúgy egy néha elveszett, úszok az árral nagyon boldog és jólérzi itthon magát vörös macska/démon ... kitudja miért jó németül beszélni egész nap?

Utolsó kommentek

Címkék

2008 (1) addict (20) american football (1) antiwork (2) becup (2) birthday (1) blog (1) bones (2) cat (1) chocolat (1) christmas (3) cirque de soleil (1) dance (2) deviant (2) dream (1) easter (1) életmód (1) family (24) feather (1) flikr (19) fontaine (1) friends (23) fun (29) gb (1) geek (1) gps (1) gym (1) hellokitty (1) hobbi (1) ikea (1) kinez (2) lan (19) last me (1) living (24) love (1) me (75) mobile (2) modding (18) money (2) music/film (21) net (1) netgames (7) news (25) nfl (1) obi (1) party (3) pf (2) pgcc (30) phone (1) photos (1) photoshop (2) puzzle (1) snow (1) source (1) storytelling (2) subrosa (7) sun (1) superbowl (1) t (1) test (3) top 9 (4) trafik (1) us (1) video (1) webfetti (1) wedding (2) work (37) youtube (5) Címkefelhő

Hitel procedúrák 2

2007.04.28. 08:16 :: peza

Napközben felhívott tegnap a hiteles srác, hogy hát még lenne mit kitölteni, meg kell még a banknak egy két papir és elrontottam a kitöltendő leporellót.
Nah mondom óriási ... Anyuék tanfolyamon voltak, nagy nehezen sikerült össze egyeztetni a találkát, szombat reggel 8 óra ... hadd ne mondjam nemörültem a dolognak, pláne, hogy úgy volt, hogy PGCCben leszünk egész éjszaka.
Bementünk a Mammutba, megkajáltunk, aztán jött Bejja meg bazso, meg Robi. Beszélgettünk, közben feltünt Timos is, ezzel kezdetét vette a GPS megbeszélés ... nem értem én ezt, de amint összekerül valaki pezával rögtön a GPS a téma, másról nem is lehet beszélni. Noh nem baj, 2 hét és már vége lesz ennek is. Lehet lemegyünk Bejjával majd látogatni, még kialakulóban van a proogram.
Aztán jött az infó, hogy nem kell ott maradjunk PGCC mert kevés csapat jön el, úgyhogy drága kitalálta, hogy megy az Oktogonra LANozni (ott játszhat is ugye), én meg mehettem végül este 9re haza anyuékkal, mert valahogy sikerült megfűzniük a hitelest, hogy még aznap jöjjön el. Szegény srác ki se látott a szeméből annyira fáradt volt.
Elbeszélgettünk, közben kitöltöttük a papirokat, végülis 10kor indultam el otthonról.
Akkor már persze értelme nem sok volt bemenni az Oktogonhoz, inkább haza jöttem és lefeküdtem aludni.

Mostmár én ébren vagyok, per pill peza alszik...
Ma még megyünk bevásárolni, kifogytak a készleteink, aztán pihenés lesz. Mivel kivettem a hétfőt, így 4 nap nyugi lesz, aminek egy részét rendrakással, a többit meg kockulással fogom eltölteni.

További szép napot mindenkinek! >>

Szólj hozzá!

Címkék: me pgcc living

A bejegyzés trackback címe:

https://anee.blog.hu/api/trackback/id/tr8264538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása