HTML

anee

anee.baba naplója - kis [..] lenni néha napján ... főleg ha LAN szervezésről vanik szó ... amúgy egy néha elveszett, úszok az árral nagyon boldog és jólérzi itthon magát vörös macska/démon ... kitudja miért jó németül beszélni egész nap?

Utolsó kommentek

Címkék

2008 (1) addict (20) american football (1) antiwork (2) becup (2) birthday (1) blog (1) bones (2) cat (1) chocolat (1) christmas (3) cirque de soleil (1) dance (2) deviant (2) dream (1) easter (1) életmód (1) family (24) feather (1) flikr (19) fontaine (1) friends (23) fun (29) gb (1) geek (1) gps (1) gym (1) hellokitty (1) hobbi (1) ikea (1) kinez (2) lan (19) last me (1) living (24) love (1) me (75) mobile (2) modding (18) money (2) music/film (21) net (1) netgames (7) news (25) nfl (1) obi (1) party (3) pf (2) pgcc (30) phone (1) photos (1) photoshop (2) puzzle (1) snow (1) source (1) storytelling (2) subrosa (7) sun (1) superbowl (1) t (1) test (3) top 9 (4) trafik (1) us (1) video (1) webfetti (1) wedding (2) work (37) youtube (5) Címkefelhő

Hitel procedúrák

2007.04.26. 07:39 :: anee

Tegnap munka után kiballagtam az ügyvédhez. Illetve próbáltam életben maradni a piros 7-es buszon. Az egy dolog, h annyian vannak, hogy meg lehet fulladni, mint egy konzerv dobozban, de vagy a környező autósok, vagy a vezetőnek hála a Móricz-Hungária útvonalon 4x borult be a teljes utazó közönség a vezető fülkébe. Igazából csak az utolsó viselt meg, akkor már készülődtem leszállni és elég nagyot fékezett... a térdem nem értékelte annyira.

Noh összeszedése a papiroknak az ügyvédnél, irány anyuékhoz. Fél 7kor jön a telefon az ügyvédtől, hogy valami nem stimmel. Kiderült, hogy véletlenül egy másik szerződést adott oda, mint amit kellett volna. Persze, hogy a Tulajdoni lapot leellenőriztem, az jó is volt, a szerződést meg nem, nem is lett jó... Mindenesetre az ügyvéd úrnak jó ötleteként gyorsfutárral átküldte az én szerződésemet, így még a hiteles úriember érkezése előtt megvoltak a kellő papirok (a többit már lemásoltam hétfőn anyunál, és még otthon se felejtettem!).

Ezután jött a neheze. Fél ötös kelés után este fél 8kor próbálj meg egy 4 oldalas leporellót hiba nélkül kitölteni mindenféle számokkal és egyebekkel. Megszenvedtem vele, de sikerült. (Én aki annó az adóbevallását is 3x kezdte el, mire hiba nélkül sikerült. Hadilábon állok a számsorok írásával, és ugye ilyen helyeken még a kockák is meg vannak adva. Örültem, h a saját nevem és címem ment.) Aztán még jött egy kis keveredés az aláírásokkal, de megoldottuk.

Szóval ez is elindult. Nem gondoltam volna, hogy a hitel felvétel ennyi pénzbe kerül. A srác össze írta a költségeket, számlanyitás, számlazárás, ingatlan vizsgáló, közjegyző miegymás ... hihetetlen. De úgy tűnik időben meglesz és akkor nem lesz gond.

Jah tényleg! Sikerült eladni a telket Ráckevén, áron felül! Így talán kevésbé lesz gond a  felújítás meg ilyesmik anyuéknak.

Drága nem aludt éjszaka, de kész a honlap amivel szenvedett. Sajnos a kedves megrendelő nem volt hajlandó elfogadni a "kreativ" ötleteinket, de kész van. Ennek örömére mind a ketten jó nyűgösek voltunk reggel. Azért legalább peza ki tudott mozdulni tegnap, én is mentem volna szivesen sörözni, de nem lehete két helyen, vagy? (Ha vaélaki tud naphosszabító vagy emberduplikáló megoldást szóljon!) De majd ez is elmúlik, holnap már péntek és LAN.

Szólj hozzá!

Címkék: me living

A bejegyzés trackback címe:

https://anee.blog.hu/api/trackback/id/tr2563659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása