HTML

anee

anee.baba naplója - kis [..] lenni néha napján ... főleg ha LAN szervezésről vanik szó ... amúgy egy néha elveszett, úszok az árral nagyon boldog és jólérzi itthon magát vörös macska/démon ... kitudja miért jó németül beszélni egész nap?

Utolsó kommentek

Címkék

2008 (1) addict (20) american football (1) antiwork (2) becup (2) birthday (1) blog (1) bones (2) cat (1) chocolat (1) christmas (3) cirque de soleil (1) dance (2) deviant (2) dream (1) easter (1) életmód (1) family (24) feather (1) flikr (19) fontaine (1) friends (23) fun (29) gb (1) geek (1) gps (1) gym (1) hellokitty (1) hobbi (1) ikea (1) kinez (2) lan (19) last me (1) living (24) love (1) me (75) mobile (2) modding (18) money (2) music/film (21) net (1) netgames (7) news (25) nfl (1) obi (1) party (3) pf (2) pgcc (30) phone (1) photos (1) photoshop (2) puzzle (1) snow (1) source (1) storytelling (2) subrosa (7) sun (1) superbowl (1) t (1) test (3) top 9 (4) trafik (1) us (1) video (1) webfetti (1) wedding (2) work (37) youtube (5) Címkefelhő

Jó reggelt ismét egy csodás hétfőn

2007.02.26. 08:27 :: anee

Mivel kint zuhog a jég és az eső, nekem meg dolgozni köll úgy döntöttem, hogy egy szép képet rakok ki, ettől az én közérzetem is javul (de szeretnék ott lenni), és esetleg másoknak is örömet okozhatok egy ilyen szürke reggelen.

Kint vannak az Oscar eredmények (hajnalig tartott a Gála) magyarul itt, képek itt és itt.

Híreket olvastam... Szerintem ezt érdemes elolvasni: iwiw fejtegetés

.:- Update -:. 18:00

Szerencsésen itthon. Végre, bár ahhoz képest nem volt olyan vészes, még Kulival is tudtam beszélgetni napközben egy 10-15 percet.

Esett a hó! De állítólag csak nálunk, talán az infóparkban van elég hideg ahhoz, hogy ne csak eső legyen. Persze mire elindultam visszafelé már olvadt mindenhol.

Drága gépet kreativkodik, értsd 2 gép, 2 moncsi, 2 klaviatúra, 2 egér és mindeközben még talán a fonalat se veszti el annyira. Remélem hamar meg tudja csinálni, neki is könyebb és jobb lenne. Utána meg jöhetek én a pakolással az én "oldalamon".

1 komment

Címkék: news modding work

A bejegyzés trackback címe:

https://anee.blog.hu/api/trackback/id/tr8640362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kati 2008.03.02. 21:29:23

Gyönyörű szép!
süti beállítások módosítása